گنج قلعه ها در کجا قرار دارد؟ دفینه با یک شی باستانی فرق دارد و وجود یک دیوار قدیمی یا یک بنای قدیمی یا حتی قلعه قدیمی دلیل بر وجود دفینه در یک محل نیست . ممکنه بعد از کلی کاوش در آن محل به یک شی باستانی برسید ولی شاید به دفینه ای نرسید . در گذشته از قلعه ها به چند صورت به عنوان محل دفینه استفاده می کردند . در این مقاله که به همت تیم تولید محتوا شرکت راد فلزیاب تهیه شده است با ما همراه باشید . راد فلزیاب معتبر ترین شرکت خرید و فروش فلزیاب در ایران .

 

اول نشانه قرار دادن مکان فیزیکی قلعه برای محل دفینه به عنوان مثال در سمت غروب آفتاب فلان قلعه تله دارد که …

که این دفینه ها بعد ها بعد از تخریب فلعه ها یا زمان وجود قلعه ها به عنوان نشانه قرار می گرفت.

 و یا اینکه داخل قلعه ها در طبقات زیرین دفینه اصلی قلعه وجود دارد .

قلعه های شاهی و نظامی در مورادی که در زیر بیان می کنیم باهم تفاوت دارند.

در گنج یابی مناطقی که قلعه های شاهی قرار دارد اموال و گنج ها به صورت سردستی می باشد(بصورت دالان های پرپیچ و خم در کنار خود دارند) و طبیعتاً اموال کمتری توسط شاه در خانه خود نگهداری می شده.

اگر به دنبال دفینه درگنج  قلعه ها می باشد بهتر است که در دیوارهای قلعه به دنبال ۶ تیکه با بقیه متفاوت بوده و یا دارای رنگ متفاوتی است باشید. معمولاً در پشت این خشت ها و دفینه های کوچک پنهان بوده و یا راهنمایی برای دستیابی به خزانه های اصلی در آن قرار دارد. حتما سعی کنید که محیط اطراف قلعه را به دقت بررسی کنید و به دنبال نشانه هایی همچون درخت کهنسال ، رودخانه ، سنگی که با محیط تفاوت داشته باشد که توسط فلزیاب تصویری هم میتوانید که پیدا کنید ، تومولوس تپه ها و آثار و نشانه های گنج باشید. توجه داشته باشید که بهترین مکان برای دید زدن اطراف قلعه بالا رفتن از برجک های نگهبانی و نگاه کردن از ارتفاع است. توجه داشته باشید که بدون دستگاه های فلزیاب پیدا کردن دفینه قلعه ها بسیار سخت و دشوار می باشد حتما از یک راهنمایی های یک کارشناس آثار و علائم گنج استفاده کنید.

 

شرکت فلزیاب کاوش اماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی میباشد شرکت کاوش با 20 سال سابقه درخشان سعی دارد با ارسال به سراسر نقاط  دنیا  وگارانتی و خدمات  پس از فروش  واموزش و تست  در زمین  به شما عزیزان  خدمات ارائه میدهد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید .

09122200779

لطفا صفحه اینساگرام مارا دنبال کنید.

Faraz_felezyab@

Felezyab_faraz1992@