نشان شیر در دفینه یابی:  راد فلزیاب معتبر ترین شرکت خرید و فروش فلزیاب در ایران . یک از بزرگتری نماد های دروان قرون وسط می باشد که در آن زمان استفاده و کاربرد بسیار زیادی داشته است در مواردی هم بیان شده که نشان شیر در دفینه یابی حضر عیسی نیز می باشد این آثار نشانه می تواند دری به سمت موفقیت شما باشد اما باید طبق اصول پیش بروید تا بتوانید به گنج دفینه دست یابید. همه فکر می کنند که دفینه ای نماد در زیر خود نماد شیر می بباشد در صورتی که این تصور کاملا غلط و اشتباه می شود.

ردیابی و شناخت مجسمه شیر سنگی موجود و یا مدفون در ورودی یا خروجی خرابه کاخ های باستانی و بعضی از اماکن شبیه به آنها از مهم ترین کار هاست. کشف یکی از مجسمه ها به معنای یافتن راه ورودی قصر است. در (جاده شیر) مجسمه سنگی شیر تنها نبوده بلکه یکی دیگر در همان مکان در چپ یا راست وجود دارد.

فارغ از این مطالب ، علامت شیر در غار ، آرامگاه و بر روی سنگها به عنوان علامت گذاری استفاده شده است که آنها نماد دفینه هستند. دفینه دارای علامت شیر مبین وجود گنیجه اقراد والا مقام است. اگر علامت شیر در روبروی غار باشد باید در جستجوی اتاق پلمپ شده باشید. اگر غار بازی وجود نداشته باشد حتما دهانه آنن با سنگ به صورت طبیعی پلمپ شده است. در کشورمان علامت شیر را می توانید در کنار ساحل بیابید. این علامت ها ، نشانگر رهبریت دزدان دریایی می باشد. بارها راه ورودی این دفاین در زیر آب دیده شده است. کار با این علامت بسیار سخت بوده ولی دارای گنج ارزشمندی است.
مجسمه شیر سنگی بدون شک برای مقبره سلطنتی به کار رفته است. مجسمه هایی دو تایی در روبروی تپه بوده و مجسمه های تک عددی نشانگر وجود مقبره در زیر یا روی تخته سنگهای بزرگ است.دفینه از ۳۰ متر دورتر نیست و جنس آن بسیار با ارزش است.

 

شرکت راد فلزیاب اماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی میباشد شرکت کاوش با 20 سال سابقه درخشان سعی دارد با ارسال به سراسر نقاط  دنیا  وگارانتی و خدمات  پس از فروش  واموزش و تست  در زمین  به شما عزیزان  خدمات ارائه میدهد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید .

09122200779

لطفا صفحه اینساگرام مارا دنبال کنید.

Faraz_felezyab@

Felezyab_faraz1992@