میزان عمق زدن دستگاه گنجیاب :

یکی از عواملی که در میزان عمق زدن دستگاه گنجیاب  انتخاب انواع فلزیاب ها بسیار مهم است قدرت عمق زنی آن ها به شمار می آید.  قطعا یک فلزیاب خوب دارای قدرت عمق زنی بالایی است که این ویژگی می تواند به افراد در کاوش کمک شایانی کند. هرچقدر دستگاه بتواند در عمق بیشتر فلزات را شناسایی کند دستگاه بهتری به شمار می آید. مقدار عمق زنی دستگاه ها به عوامل بسیاری بستگی دارد.

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید: 09122200779

میزان عمق زدن دستگاه گنجیاب
میزان عمق زدن دستگاه گنجیاب

در میزان عمق زدن دستگاه گنجیاب  عمق جستجو و کاوش دستگاه گنج یاب یا طلایاب براساس اندازه ، جنس و شکل فلز تغییر می کند . زمانی که میزان شدت میدان الکترومغناطیسی ایجاد شده توسط دستگاه زیادتر باشد ، میزان عمق زدن دستگاه گنجیاب  در عمق جستجوی فلز بیش تر خواهد شد .به طور کلی می توانیم دستگاه گنج یاب را این گونه توصیف کنیم که ابزار یا وسیله ای الکترومغناطیسی است که براساس قوانین موجود در فیزیک حساسیت خاصی نسبت به انواع فلزات پیدا کرده است و طبق آن فلزات با ارزش را از دل خاک تشخیص می دهد . کار با دستگاه های فلزیاب حرفه ای بسیار سخت تر از دستگاه های فلزیاب ساده می باشد .تفاوت موجود در دستگاه های گنج یاب حرفه ای با نیمه حرفه ای این گونه است که فلزیاب های حرفه ای میزان عمق فلز مدفون شده و نوع آن را بر روی صفحه نمایشگر خود نشان می دهند.میزان تشخیص عمق فلزهای قرار گرفته در زیر خاک در دستگاه های گنج یاب حرفه ای 20 الی 30 سانتی متر می باشد .

برای مشاوره باکارشناسان ما تماس بگیرید : 09122200779

گاهی درمیزان عمق زدن دستگاه گنجیاب  بعضی از دستگاه های فلزیاب پیشرفته اندازه فلزی که توسط دستگاه یافت می شود نمایش داده می شود .عامل موثر بر روی نحوه ی کارکرد فلزیاب ها رطوبت می باشد .رطوبت در دستگاه هایی که با فرکانس بالا کار می کنند امکان دارد ایجاد اختلال داشته باشد اما در دستگاه هایی که فرکانس کمی دارند رطوبت تاثیر چندانی بر روی عملکرد دستگاه نخواهد داشت . در میزان عمق زدن دستگاه گنجیاب  دستگاه های گنج یاب با فرکانس پایین ثبات و دقت بیش تری مشاهده می شود .یکی از کاربردهای مهم استفاده از دستگاه های فلزیاب ایجاد نقطه زنی شبکه های تاسیساتی است که به منظور بررسی و کنترل شبکه و لوله های آبرسانی در سطح شهری استفاده می شود .دستگاه های فلزیاب تصویری  تاسیساتی جهت جستجو و پیدا کردن دریچه ، شیرخط ها و مفصل و .. برای ترمیم و کنترل آن ها استفاده می شوند .

شرکت راد فلزیاب با بیش از 20 سال سابقه درخشان سعی داردراد فلزیاب سعی بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

شماره تماس کارشناسان  راد فلزیاب :

09122200779

Faraz_felezyab@

Felezyab_faraz1992@

ایمیل :

felezfaraz.co@gmail.com