فلزیاب Main Star -ماین استار ، فلزیاب Main Star -ماین استار مهمترین ویژگیهای فلزیاب Main Star قابلیت کاوش عمق بامتال دتکتور ۴ الی ۵ متر قابلیت بالانس با انواع زمین (سفت و سخت)ساروج و کوهستان قابلیت حذف ذرات آلوده و مواد معدنی بصورت اتوماتیک دقت نقطه زنی.

 

شما را از وجود هدف مطمئنمی سازد تا با کمترین خطا اقدام به حفاری نمایید دیسک های ضد آب دابل در اندازه های ۲۵ و ۴۵ و همچنین کابل یک در یک یونیورسال فعالیت در شرایط جغرافیایی مختلف (کوهستانی، نمناک، جنگلی، کشاورزی ، آلوده ,ذرات معدنی بحرانی، ،آهکی) دارای باتری قابل شارژ با امکان کار۵ ساعت بطور مدام ۱۲ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش.
شرکت DMC دارای دفترچه راهنمای فارسی و کاتالوگ راهنما آموزش رایگان به صورتی که شما را از یک اپراتور تازه کار به اپراتور حرفه ای تبدیل کند.

ویژگیهای فلزیاب Main Star -ماین استار

عمق کاوش با متال دکتور 3/5 الی 4/5 متر

حذف ذرات الوده و مواد معدنی

تایید دقت نقطه زمین

تشخیص عمق

دارای 6 ماه گارانتی و 5 سال خدمت

دارای کتابچه راهنمای فارسی

قابلیت کار کردن در اب و هوا و زمین های مختلف

دارای باطری قابل شارژ

سیستم کارکرد PL

افرادی که قصد خرید دستگاه فلزیاب و گنجیاب و… را  دارند توجه داشته باشند که ازشرکت یا فروشگاه های معتبر خریداری کنند تا مورد کلاهبرداری  توسط افراد سودجو قرار نگیرید .

 

شرکت راد فلزیاب با 20سال سابقه  فعالیت درخشان در زمینه فروش فلزیاب و طلایاب و گنجیاب و…برای شما عزیزان بهترین ها  شامل خدمات پس از  فروش و  گارانتی و اموزش  جداگانه برای شما با محصولات با کیفیت و بهترین خدمات را در نظر گرفته است برای خرید دستگاه های فلزیاب و مشاوره  بیشتراز کارشناسان ما لطفا با شماره زیر تماس بگیرید

تلفن تماس:

09122200779

از پیج اینستاگرام ما دیدن کنید.

Faraz_felezyab@

felezyab_faraz1992@

felezyab_germany121@

talayab121@

کانال تلگرام :

fgm133@