ویژگی های فلزیاب لورنز X5

فلزیاب لورنز LORENZ DEEPMAX X5 برای هر کسی که می‌خواهد گنج پنهان عمیق و همچنین برنامه‌های جستجو و مکان‌یابی حرفه‌ای را پیدا کند، توسعه داده شده است.

انواع کویل های جستجو را می توان به این فلزیاب متصل کرد. مناطق بزرگ را می توان به طور موثر به ویژه با سیم پیچ های قاب تشخیص داد.

آب نمک، بیشتر انواع تغییرات زمین یا دما بر محدوده تشخیص Lorenz – Deepmax – X5 تأثیر نمی گذارد.

هنگام جستجوی اجسام بزرگتر و عمیق تر، می توان اشیای ناخواسته مانند میخ ها و فویل ها را از بین برد یا آنها را به عنوان یک شی ناخواسته کوچک شناسایی کرد.

Lorenz Deepmax – X5 همراه با کویل های کوچک ابزاری عالی برای جستجوی اجسام کوچک مانند سکه های تکی است که تا عمق 20 اینچ در زمین مدفون شده اند.

برای هر کسی که می‌خواهد گنج پنهان عمیق و همچنین برنامه‌های جستجو و مکان‌یابی حرفه‌ای را پیدا کند، توسعه داده شده است.

انواع کویل های جستجو را می توان به این فلزیاب متصل کرد. مناطق بزرگ را می توان به طور موثر به ویژه با سیم پیچ های قاب تشخیص داد. آب نمک، بیشتر انواع تغییرات زمین یا دما بر محدوده تشخیص Lorenz – Deepmax – X5 تأثیر نمی گذارد.

هنگام جستجوی اجسام بزرگتر و عمیق تر، می توان اشیای ناخواسته مانند میخ ها و فویل ها را از بین برد یا آنها را به عنوان یک شی ناخواسته کوچک شناسایی کرد.

Lorenz Deepmax – X5 همراه با کویل های کوچک ابزاری عالی برای جستجوی اجسام کوچک مانند سکه های تکی است که تا عمق 20 اینچ در زمین مدفون شده اند.

جعبه کنترل الکترونیکی LORENZ – DEEPMAX – X6 بدون Data Logger یا GPS – Module

 

 

فلزیاب لورنز LORENZ DEEPMAX X5
فلزیاب لورنز LORENZ DEEPMAX X5

مشخصاب فلزیاب X5

قطب تلسکوپی

35 سانتی متر – DD – کویل جستجو

سیم پیچ قاب 1×1 متر

هدفون استریو

کیف حمل DEEPMAX – X5

بند شانه و کمربند قابل تنظیم با بسته باتری 12 ولتی قابل شارژ

ورودی AC با دامنه وسیع شارژر (100 – 240 ولت)

دوشاخه AC (یورو/ایالات متحده آمریکا/بریتانیا/استرالیا)

دفترچه راهنما و DVD – ویدئو (انگلیسی، آلمانی)

USB Stick برای سیستم عامل – به روز رسانی

دارای گواهینامه CE و FCC

ردیاب های سری Deepmax – X5 / Deepmax – X6 از جدیدترین پیشرفت ها در زمینه فلزیاب Pulse GBS هستند. این احتمالاً یکی از حساس ترین و پایدارترین دستگاه های فلزیاب در نوع خود است که در حال حاضر موجود است. Lorenz – Deepmax – X5 / Deepmax – X6 نتیجه سالها تحقیق و توسعه است.

تلاش های زیادی برای ساخت این محصول جدید و به ویژه در طبقه بندی فلزات بهبود یافته جدید و امکانات تعادل خودکار زمین که با سری Deepmax – X5 / Deepmax – X6 ارائه می شود، انجام شده است.

سیستم تعادل زمین پالس Pulse GBS

ویژه برای جستجو در عمق مناسب است. عملکرد این دستگاه الکترونیکی تقریباً تحت تأثیر آب نمک، بیشتر انواع زمین های معدنی یا تغییرات دما قرار نمی گیرد. الکترونیک طراحی شده خاص سیگنال های زمین را خنثی می کند.

بنابراین Lorenz – Deepmax – X5 / X6 ابزاری قابل اعتماد برای مکان یابی اجسام فلزی در اعماق زیاد حتی در بدترین شرایط محیطی است. طراحی مدار بهبود یافته جدید تداخل خطوط برق را سرکوب می کند و تکنیک پالس قدرت سیگنال های بسیار دقیقی را برای به دست آوردن عمق تشخیص بسیار بالا تولید می کند.

X5 / Deepmax – X6 یک آشکارساز تخصصی با کیفیت بالا است و برای استفاده در هر دو سیم پیچ کوچک یا بزرگ طراحی شده است. سیم پیچ های بزرگ به دلیل میدان مغناطیسی قوی و عمیق تولید شده، قابلیت های عمق بسیار بالایی را برای اجسام فلزی بزرگ ارائه می دهند.

کویل های کوچک ترجیحاً هنگام جستجوی اشیاء کوچک مانند سکه های تک یا تکه های طلا استفاده می شوند.

این مدل به طور کلی طیف وسیعی از اجسام فلزی غیرآهنی را ارائه می دهد. یک عملکرد بسیار ساده توسط یک LC – Display مخصوص توسعه یافته و حداقل مقدار کنترل تضمین می شود.

در عین حال این مدل آشکارساز تعدادی ویژگی را ارائه می دهد که برای فلزیاب پالسی جدید است. مدارهای الکترونیکی با کیفیت و طراحی بسیار خاص – مدار الکترونیکی مزایایی را از نظر سهولت استفاده و همچنین حساسیت به همراه دارد.

شرکت فلزیاب کاوش اماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی میباشد شرکت کاوش با 20 سال سابقه درخشان سعی دارد با ارسال به سراسر نقاط  دنیا  وگارانتی و خدمات  پس از فروش  واموزش و تست  در زمین  به شما عزیزان  خدمات ارائه میدهد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید .

09122200779

لطفا صفحه اینساگرام مارا دنبال کنید.

Faraz_felezyab@

Felezyab_faraz1992@