سندهای دفینه یابی

برای دفینه یابی نیاز به سند یا نسخه گنج میباشد که بسیاری ار این نسخه های گنج روی پوست نوشته شده اند . چون از دوام و مقاومت و پایداری بیشتری نسبت به کاغذ برخوردار است و پاره نمیشود و خطوط روی آن  پاک نمی شود بنابراین برای تهیه نسخه گنج  وبسیاری مفید است طرز تهیه نسخه پوستی نیز به این شرح است بیشتر نوشته های روی پوست با این جوهر نوشته می شده است بعضی اوقات نوشته  های رو میبینیم روی پوست که با خون نوشته شده است .

سندهای دفینه یابی
سندهای دفینه یابی

گنج نامه ها اکثر روی سنگ است و بعد از آن به ترتیب روی پوست آهوو پوست گاو گنج نامه های مهم درباری بوده است بعد از سنگ بیشتر روی پوست کرگدن می باشد .روی اکثر گنج نامه ها روی سنگ یشم حکاکی می شده است .

 مکانی که شخص برای پنهان کردن انتخاب می کرد، در بیشتر موارد جایی بود که جلوی چشم او باشد. برای مثال اگر فرد باغ یا باغچه خانه خود را برای دفن انتخاب می کرد نقطه دقیق آن جایی بود که در نشست و برخواست های روزانه بتواند آن نقطه را زیر نظر داشته باشد.

شخص دفن کننده به دلیل این که دوباره به آن مکان باز خواهد گشت، در اطراف نقطه ای که اشیای خود را دفن کرده است مکانی را علامتگذاری می کند. این عمل بین افرادی که در اراضی و مناطق طبیعی اقدام به دفن کرده اند امری شایع است .

بالاخره فرد دفن کننده برای گم نکردن محل و یا بعدها برای نشانی دادن مکان اشیاء ها به سایرین، در اطراف دفینه نیز علامت هایی گذاشته و به وسیله آنها محل دقیق را پیدا خواهند کرد. دقیقا این نکته جالب ترین قسمت ماجرا است چون با این وجود این قسمت سخت ترین قسمت کار نیز محسوب می شود. زیرا برای کشف رمز های فرد دفن کننده، ابتدا باید مقررات و قانون این کار را بیاموزید. همچنین، بافت اجتماعی، تحصیلات، دوره ای که در آن زندگی می کرد و زاویه دید شخص دفن کننده به امور دینی باید کشف شوند.

شرکت فلزیاب کاوش اماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی میباشد شرکت کاوش با 20 سال سابقه درخشان سعی دارد با ارسال به سراسر نقاط  دنیا  وگارانتی و خدمات  پس از فروش  واموزش و تست  در زمین  به شما عزیزان  خدمات ارائه میدهد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید .

09122200779

لطفا صفحه اینساگرام مارا دنبال کنید.

Faraz_felezyab@

Felezyab_faraz1992@