تفکیک فلزیاب just gold :

 

درتفکیک just gold از روش های جدیدی که در تفکیک برخی فلزیاب ها به کار می رود، روش JUST GOLD است. این روش ۲ سالی می شود که به اختراع رسیده و از بهترین نوع تفکیک سازی به شمار می آید. در این نوع روش تفکیک، دستگاه فلزیاب یا گنج یاب فقط طلا را به عنوان فلز با ارزش شناسایی کرده و فلزات دیگر را به عنوان فلزات بی ارزش شناسایی می کند.

چون این تست بسیار آسان توسط مدل های مختلف و حتی ضعیف بازار گذرانده می شود، شرط اصلی تفکیک just gold این است که دستگاه بتواند فعالیت بهتری در خاک هایی با لایه های بالاتر و بیشتر داشته باشد. مدل هایی با قیمت دو تا سه میلیون تومان قطعا امکان بررسی نوع فلز در این عمق را نخواهند داشت.

برای مشاوره با کارشناسان ماتماس بگرید : 09122200779

تفکیک فلزیاب just gold
تفکیک فلزیاب just gold

این نوع تفکیک درتفکیک just gold  ابتدا توسط شرکت MINELAB  که یک شرکت استرالیایی به شمار می رود به ثبت رسید و سپس شرکت های مختلف از این تکنولوژی در دستگاه های تولید خود استفاده کردند  تا کاوشگران با حداقل خطا بتوانند به اهداف خود برسند. لازم به ذکر است که این قابلیت باعث پایین آمدن قدرت عمق زنی دستگاه می شود.

برای مشاوره با کارشناسان ماتماس بگیرید : 09122200779

درتفکیک just gold بعضی از این دستگاه ها قابلیت عمق زنی ۴ تا۵متر واقعی و تفکیک سازی را در آن عمق دارند. چنین فلزیاب هایی فلزات همچون آلمینوم و آهن را جزو فلزات بی ارزش می داند.همچنین این دستگاه ها خطای تفکیک را به صفر رسانده و باعث می شوند که اپراتور ها فقط  طلا را یافت کنند و در طول کاوش دچار برخورد با فلزات بی ارزش نشوند. این نوع فلزیاب ها باعث سرعث بالا در کاوش می شود و مانع از این شده که فرد زمان زیادی را برای حفر یک مکان بگذارد و در نهایت متوجه شود فلزی که دستگاه شناسایی کرده است فلز بی ارزشی بوده است.

شرکت راد فلزیاب با بیش از 20 سال سابقه  درخشان در زمینه ی فروش دستگاه های فلزیاب و بهترین دستگاه گنجیاب تصویری و طلایاب  گارانتی  وخدمات پس از فروش و ارسال به تمامی نقاط جهان و تست و آموزش خدمات را به شما مشتریان گرامی ارائه میدهد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید .

09122200779

لطفا از پیج اینستاگرام ما دیدن کنید .

faraz_felezyab@

felezyab_faraz@

ایمیل :

felezfaraz.co@gmail.com