فلزیاب اسکنر  6000 OKM EXP او کی ام آشکارساز برای شکارچیان گنج با بالاترین تقاضا

عمق تشخیص: مشتریان با استفاده از این فناوری اشیایی را تا عمق 25 متری (82 فوت) پیدا کردند

موارد استفاده: باستان شناسی، گنج یابی، اکتشاف طلای طبیعی، کشف حفره

حالت های عملیاتی: اسکن زمینی سه بعدی، مغناطیس سنج، پینینتر، اسکن مواد معدنی

اشیاء قابل تشخیص: صندوقچه های گنج، حفره ها، تونل ها

اسکنر زمینی سه بعدی و فلزیاب برای بیشترین تقاضا

 

ویژگی اسکنر 6000 OKM EXP او کی ام

اسکنر زمینی و فلزیاب eXp 6000 یکی از بهترین ابزارهای OKM برای کشف گنج، فلزیاب ها، باستان شناسان، کاوشگران، جویندگان طلا و نقشه برداران زمین است. این ردیاب کاملا بی سیم بوده و از طریق صفحه نمایش لمسی، عینک تصویری یا نوت بوک قابل کنترل است. این اولین اسکنر زمینی سه بعدی جهان است که از کاوشگر تلسکوپی نوآورانه OKM استفاده می کند که می تواند تا 124 سانتی متر (4 فوت) گسترش یابد.

فلزیاب eXp 6000 گنج باستانی سکه را در ایران کشف کرد.

اخیراً یک گنجینه سکه گرانبها در ایران کشف شده است: مجموعه ای از سکه های براق نقره از عمق 2.5 متری (8.2 فوت) حفاری شده است. کشف سکه کشف شد …

استفاده از واحد کنترل با صفحه نمایش لمسی و رابط کاربری گرافیکی چند زبانه (GUI) بسیار آسان است. طرح‌بندی‌های مختلف و کنترل خودکار روشنایی به کاربر این امکان را می‌دهد که آشکارساز را حتی در شرایط مختلف نور محیطی به طور موثر کار کند.

میله تلسکوپی را می توان تنها در چند مرحله ساده با اندازه بدن کاربر تنظیم کرد. تکیه گاه آن مجهز به پدهای اضافی برای ارگونومی بیشتر در طول جستجوی گنج است. در انتهای پایین، پروب ها به سرعت و به راحتی از طریق یک اتصال مغناطیسی نصب می شوند.

مانند بسیاری از کاربردهای مصرفی و فنی با کیفیت بالا، کاوشگر eXp 6000 از کربن ساخته شده است. این ماده بسیار سفت و سخت به جویندگان گنج اجازه می دهد تا راحت تر از ردیاب سبک وزن استفاده کنند. علاوه بر این، کاوشگرها یک اتصال داده بی سیم به ردیاب گنج برقرار می کنند تا داده های اسکن را مستقیماً به واحد کنترل ارسال کند.

کاوشگر تلسکوپی

این کاوشگر نوآورانه را می توان تا 124 سانتی متر (4 فوت) گسترش داد و برای اسکن مناطق بزرگ و باریک کاملاً طراحی شده است. در نتیجه، جویندگان گنج تنها به یک کاوشگر نیاز دارند و از نیاز به حمل لوازم اضافی اجتناب می کنند.

اسکنر  6000 OKM EXP او کی ام
اسکنر  6000 OKM EXP او کی ام

سوپر سنسور

این پراب اندازه گیری زمین تخصصی یکی از بهترین لوازم جانبی اسکنر زمین در بازار است. با استفاده از این آنتن، تشخیص و تشخیص دقیق اجسام مدفون به راحتی امکان پذیر است.

سنسور جهت یابی به جستجوگران گنج کمک می کند تا کاوشگر را به درستی در حین اندازه گیری نگه دارند. یک نماد روی صفحه و یک سیگنال صوتی متفاوت به محض اینکه کاوشگر در زاویه نامناسب نگه داشته شود، هشدار می دهد. فقط جهت گیری صحیح پروب اندازه گیری قابل اعتماد را تضمین می کند.

به عنوان آشکارساز درجه یک، اسکنر زمینی حرفه ای سه بعدی eXp 6000 حالت های عملیاتی مختلفی را در یک دستگاه ارائه می دهد:

اسکن سه بعدی زمین

اشاره گر

اسکن مواد معدنی

اسکن زنده* (فقط با سنسور پخش جریانی زنده)

مغناطیس سنج

اسکن تونل* (فقط با سنسور تونل)

سنسورهای تونل و جریان زنده تجهیزات استاندارد این شرکت هستند

ذخیره و تجزیه و تحلیل داده های اسکن

داده‌های اسکن جمع‌آوری‌شده در حالت‌های عملیات Mineral Scan، Tunnel Scan* و 3D Ground Scan را می‌توان مستقیماً در حافظه داخلی eXp 6000 ذخیره کرد. پس از اتمام اندازه‌گیری، کاربر می‌تواند فایل‌های اسکن ذخیره شده را برای تجزیه و تحلیل مستقیم در eXp باز کند. 6000 Control Unit یا فایل های .v3d را برای تجزیه و تحلیل دقیق به رایانه منتقل کنید.

تجزیه و تحلیل سه بعدی از طریق نرم افزار تشخیص

شکارچی گنج اولین نگاهی اجمالی به داده های اسکن خود را مستقیماً بر روی صفحه نمایش واحد کنترل در طول فرآیند اندازه گیری دریافت می کند. پس از اتمام و ذخیره اندازه گیری، کاربر یک نمایش گرافیکی از میدان اسکن با اهداف رنگی دریافت می کند. این تصویر اسکن شده را می توان به صورت دو بعدی و سه بعدی مشاهده کرد و همچنین می توان مستقیماً روی صفحه لمسی واحد کنترل چرخانده و مقیاس بندی کرد.

هر دو تبلت اندروید و نوت بوک ویندوز را می توان علاوه بر واحد کنترل استفاده کرد و به کاربران دیگر اجازه می دهد در حین اسکن، بررسی های زمینی سه بعدی را مشاهده یا مشاهده کنند. علاوه بر این، نوت بوک ویندوز با نرم افزار تشخیص Visualizer 3D Studio نصب شده امکان تجزیه و تحلیل تصویر اسکن دقیق را فراهم می کند.

مشخصات اسکنر  6000 OKM EXP او کی ام

1x واحد کنترل

1x کاوشگر تلسکوپی بی سیم

1x سوپر سنسور بی سیم

1 عدد میله تلسکوپی

1 عدد درپوش محافظ

1x Software Visualizer 3D Studio Standard Edition

1 x محافظ ضد آب و مقاوم در برابر ضربه

1x هدفون بلوتوث

2 عدد شارژر و آداپتور مسافرتی

1x درایو فلش USB

1x راهنمای شروع سریع

 

در شرکت راد فلزیاب سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید. برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09122200779

faraz_felezyab@

felezyab_Faraz1992@

felezfaraz.co@gmail

ایمیل :felezfaraz.co@gmail.com