فلزیاب ماهواره ای ، با تشکر و تبریک از ملاحظه و توجه شما و جستجو و تحقیقات برای به دست اوردن بهترین سیستم ها و در نظر داشتن امکانات و واقعیت های آن.ما چند موضوع رابرای اشنا شدن شمابااین دسته محصولات به طور مختصر بیان می نماییم. شاید یکی از سوالاتی که برای اپراتور ها و کاوشگران پیش آمده باشد این است که آیا فلزیاب ماهواره ای وجود دارد؟ کدام دستگاه ها از سیستم گنج یاب ماهواره ای استفاده میکنند ؟یا عملکرد فلزیاب ماهواره ای چگونه است؟ مسلما پاسخ خیر است !! در هیچ کشوری هیچگونه ماهواره ای فلزیاب شخص یا اختصاصی برای بخش غیر دولتی که افراد عادی بتوانند برای کاوش منابع زیر زمین مستقیم عمل نمایند وجود ندارد.

به احتمال فراوان از فروشنده های مختلف گفته های عجیب و غریبی در مورد دستگاه ماهواره ای فلزیاب شنیده اید. مثلا شخصی میگفت دستگاه فلزیاب لیزری وجود دارد که با فرستادن لیزر به نقاط مورد نظر و سپس ارسال اطلاعات به ماهواره محل دقیق دفینه را شناسایی می کند.

پیش از اینکه حرف های این افراد را باور کنید، کمی تحقیق کنید و از افرادی که اطلاعات کافی در این زمینه دارند مشورت بگیرید تا گول این کلاهبرداران را نخورید. بهترین و پیشرفته ترین ماهواه های زمین شناسی در اختیار سازمان های فضائی ابر قدرت های جهان و کشور های بزرگ مانند آمریکا , روسیه و … است این ماهواره ها به دلیل آنکه اکثرا نظامی هستند !

برای ردیابی منابع و تحرکات در زیر زمین استفاده می شود ، و مسلما انتقال اطلاعات این سیستمهای ماهواره ای به بخش خصوصی غیر ممکن می باشد. اطلاعات مربوط به زمین شناسی و ماهواره های زمین شناسی که منابع را تا حد محدودی در سطح و عمق زمین تشخیص میدهد بر روی بعضی سایت های اینترنتی برای بررسی سطحی یا مشخص شدن محل عملیات قابل استفاده است که این اطلاعات بیشتر یافتن موقعیت خود فرد توسط سیستم خود برای خودش می باشد.

 

بعضی از شرکت ها مانند ماینلب یا okm بصورت یک نرم افزار در سیستم خود قرار داده اند که پس از انجام عملیات لوح فشرده مورد نظر را از سیستم خارج و به داخل یک سیستم کامپیوتری متصل به اینترنت قرار داده و به مرکز در امریکا متصل شده و اطلاعات نقاطی را بر روی سطح زمین مورد بررسی قرار داده در کامپیوتر اپراتور مشاهده مینماید ولی این هم به این معنا نمی باشد که اپراتور بتواند از طریق فلزیاب ماهواره ای یک هدف معمولی یا شخصی یا گنج را کاوش نمود بلکه مانند یک سیستم جی پی اس موقعیت یاب میباشد که با نرم افزار طراحی شده با سیستم هماهنگ میگردد و با وجود این تکنولوژی نیز هیچ شخص یا سازمانی نمی تواند موقعیت اپراتور را ردیابی یا پیدا نماید.

 

این ماهواره ها به دلیل آنکه بصورت نظامی برای ردیابی منابع و تحرکات در زیر زمین بهره برداری میشوند انتقال اطلاعات این سیستم های ماهواره ای فلزیاب به بخش خصوصی و حتی خیلی از کشورهای دنیا مقدور نمی باشد.پس از این ماهواره ها جهت زمین شناسی ، تغییرات اقلیمی استفاده میشود ، و در موارد خاص تا حدودی منابع را در سطح و عمق زمین شناسایی میکند. به عنوان مثال در چند سال گذشته گروهی از باستان شناسان آمریکایی اعلام کردند که با استفاده از تصاویر ماهواره های ناسا موفق شدند ۱۷هرم گمشده را در زیر مناطق باستانی مصر کشف کنند که اکنون این تصاویر منتشر شده است..

تاکنون برپایه آخرین کشفیات باستان شناسی تصور می شد که حداقل ۱۴۰ هرم در سراسر مصر وجود دارند.. اکنون گروهی از باستان شناسان دانشگاه آالباما با استفاده از تصاویر مادون قرمز ماهواره های ناسا موفق شدند ۱۷ هرم گمشده دیگر را در مصر کشف کنند این تیم به منظور دستیابی به این نتایج، تصاویری را که ماهواره های ناسا از مدار ۷۰۰ کیلومتری باالی زمین با دوربینهای پر قدرتی که می توانند اجسام نقطه ای با قطر کمتر از یک میلیمتر را از بالای سطح زمین شناسایی کنند بررسی کردند.

که باز هم تاکید میشود کسی بجز دولت و افراد متخصص به این ماهواره ها دسترسی ندارند پس هیچ افشای اطلاعاتی در این زمینه صورت نمیگیرد و از طرفی فقط توانایی نشان دادن سطح زمین و اندکی پایین تر را دارند و امکان ندارد ماهواره ای فلزیاب بتواند درون زمین را نشان دهد . و هر شخص یا شرکتی این مطلب را عنوان دارد که فلزیاب هایشان به ماهواره فضایی وصل است دروغ است و جزو شرکت های تقلبی اند که سعی دارند از کمبود اطلاعات بعضی افراد در این زمینه سو استفاده کنند و آنها را متحمل پرداخت هزینه های فراوان کنند و در آخر بدون نتیجه این دوستان از این کار مایوس میشوند.

طبق گفته های بالا پس هیچگونه فلزیاب ماهواره ای اختصاصی که افراد عادی بتوانند برای کاوش منابع زیر زمین مستقیم عمل نمایند وجود ندارد. اطلاعات مربوط به زمین شناسی و ماهواره های زمین شناسی که منابع را تا حد محدودی در سطح و عمق زمین تشخیص میدهد بر روی بعضی سایت های اینترنتی برای بررسی سطحی یا مشخص شدن محل عملیات قابل بهره برداری میباشد .از سایر کاربردهای ماهواره ای فلزیاب بحث خاک شناسی و فرسایش خاک در زمینه کویر زدایی است.

برخی از تغییرات در لایه های بالایی زمین مانند غیر قابل نفوذ برای آب و بالا آمدن سطح آب در لایه های بالایی زمین، موجب تشکیل حالت باتلاقی و یا لایه های شور بر روی سطح زمین می شود و ادامه آن به تشکیل کویر و اراضی شور منجر می گردد. همچنین، در اثر از بین رفتن پوشش گیاهی، استفاده بی رویه از جنگل ها و مراتع و اقدام به شخمزنی در جهت شیب ها شرایط مناسبی را برای فرسایش خاک فراهم می آورد. از دیگر کاربردهای استفاده از ماهواره ها مربوط به علوم زمین شناسی و شناسایی گسل ها میباشد ، همچنین از این تصاویر جهت شناسایی معادن و منابع زیرزمینی همچون شناسایی انواع معادن ، نفت و … میباشد.
یک مثال دیگر از کاربرد ماهواره های فضایی که میتوان به آن اشاره کرد استفاده از این فن آوری در یافتن شهرهای گمشده است. به عنوان مثال ارچاک که یک باستان شناس معروف مصری است از زمان دریافت مدرک دکترای خود در سال ۲۰۰۵ تاکنون مکان هایی را با دقتی شگفت انگیز و با استفاده از تصاویر دریافتی از ناسا و ماهواره های تجاری کشف کرده است. برای نمونه او در مصر به یافتن بیش از ۳٫۱۰۰ سکونتگاه باستانی، هزاران گور، و جالب توجه این است– ۱۷ هرم که پیش از این کشف نشده بودند!– کمک کرده است.

exirbanner
exirbanner

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن های تماس: 09122200779

در این مقاله سعی داریم در مورد فلزیاب ماهواره ای صحبت کنیم . فلزیاب وسیله‌ ای است که عموما از آن جهت یافتن اشیای قدیمی استفاده می کنند. نحوه کار این دستگاه دقیقا مبتنی بر اصول و قوانین فیزیکی می باشد.

فلزیاب ماهواره ای چیست؟

در فلزیاب ماهواره ای امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و پیدایش دستگاه های مختلف این سوال به وجود آمده است که آیا فلزیاب ماهواره ای وجود دارد؟ آیا فلزیاب ها می توانند مکان دقیق را از طریق ماهواره به ما نشان دهند؟

فلزیاب ماهواره ای چیست؟ یا این فلزیاب ها چه کارایی هایی نسبت به فلزیاب های قبل خود دارد.

باید بگوییم که تا کنون هیچ فلزیاب ماهواره ای ساخته نشده است زیرا اگر فلزیاب های ماهواره ای تولید شود هرکدام نیاز به یک ماهواره جدا از هم دارند. و همانطور که میدانید تمامی ماهواره های موجود در فضا متعلق به کشور هاست و هیچکدام شخصی نیستند.

انواع فلزیاب:

دستگاه های فلزیاب می توانند از طریق سیستم القای فرکانس؛ فلزات متفاوت را در زیر زمین کاوش کنند. این دستگاه ها فرکانس هایی را به عمق زمین ارسال می کنند و از طریق لوپ بازگشت آن را دریافت می کنند. سیستم مادر در این دستگاه ها این رفت و برگشت را بررسی می کند و شکست فرکانسی را به کاوشگر نشان دهد.

پس هر جا که فلزی در زیر زمین وجود داشته باشد ما یک شکست در بازگشت فرکانس داریم و به زبان دیگر ما می توانیم با ایجاد یک میدان مغناطیسی؛ فلزات در زیر زمین را مشاهده کنیم.

بعضی دستگاه ها وجود دارند که دارای قابلیت عکس برداری و دریافت اطلاعات است. اپراتورها این اطلاعات را از دستگاه می گیرند و به شرکت هایی در کشور امریکا می فرستند. شرکت پس از چند مدت عکس های هوایی در اختیار آن ها قرار می دهد که این نیز دستگاه ماهواره ای به شمار نمی آید و تنها با استفاده از نرم افزار یا دوربین های هوایی عکس هایی تهیه شده و در اختیار افراد قرار داده می شدند.

فلزیاب ماهواره ای
فلزیاب ماهواره ای

باید بدانید که بهترین و برترین ماهواره های زمین شناسی در اختیار کشور امریکا است. از این ماهواره در سازمان هواشناسی و سازمان فضایی امریکا استفاده می شود. به دلیل این که این دستگاه ها در بخش های نظامی و اطلاعاتی کشور مورد استفاده قرار می گیرند نمی توانند اطلاعات خود را به بخش های خصوصی یا حتی کشور های دیگر انتقال دهند.

این نوع دستگاه ها می توانند منابع را در سطح و عمق زمین تشخیص دهند. در بعضی از سایت های اینترنتی برای بررسی  ومشخص شدن محل انجام عملیات قابل استفاده می باشد. از این نوع اطلاعات عمدتا برای پیدا نمودن موقعیت خود فرد توسط سیستم خود برای خودش است. و هیچ کس توانایی دسترسی به این اطلاعات را ندارد. بعضی از شرکت ها مانند ماینلب این قابلیت را به عنوان یک نرم افزار در دستگاه های خود به کار برده است به این گونه که پس از شناسایی، اطلاعات را در قالب یک  سی دی یا هر چیز مثل فلش به ما تحویل داده و با استفاده از سیستمی دیگر به مرکزی در امریکا متصل شده و همانگونه که گفتیم با ارسال اطلاعات آن شرکت نقاطی را بر روی زمین به ما نشان می دهد که به آن نیز نمی توان تکیه کرد.

استفاده کردن از همچین واژه ای در فروش فلزیاب یعنی کلاه برداری. آن هم به روشی که چند سال است در بین مردم نا آگاه رایج شده و عده ای از نام فلزیاب ماهواره ای و فلزیاب لیزری سو استفاده می کنند . هیچ گونه فلزیابی وجود ندارد که بتواند از طریق ماهواره فلزیابی کند همچنین اگر بشر بتواند به همچین تکنولوژی رسیده باشد که بتواند از طریق تصاویر هوایی زیر زمین را مشاهده کند آن را در اختیار عموم قرار نمیدهد. متاسفانه بعضی فروشنده های کلاه بردار فلزیاب با این ادعا که فلزیابشان از طریق ماهواره فلزیابی میکند سر خریداران بی اطلاع را کلاه می گذارند، برخی نیز پول های زیادی بابت خرید اکانت از ماهواره ازمشتریان دریافت میکنند. فلزیاب ها ی موجود در بازار فعلا به شکل های زیر عرضه میشود.

 در شرکت راد فلزیاب سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئین و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

09122200779

Faraz_felezyab@

Felezyab_faraz1992@