در مقاله فروش فلزیاب در کردستان عراق ، عراق دارای تمدن و فرهنگ دیرینه و پردباری است. سومریان، اکدی‌ها و آشوری‌ها نخستین تمدن‌های باستانی عراق را چند هزار سال پیش از میلاد بنیاد نهادند. پس از آن این منطقه بخشی از قلمرو هخامنشیان، سلوکیان، اشکانیان، ساسانیان، و امپراتوری روم بود. پس از سرنگونی امویان و روی کار آمدن عباسیان پایتخت خلافت اسلامی از شام به عراق (شهر بغداد) آورده شد.[۴] بعدها این حکومت با حمله مغولان از هم پاشید. از میانه سده دهم تا پایان سده سیزدهم هجری خورشیدی، عراق بارها میان ایران و عثمانی دست به دست شد.

کردستان بخشی از سرزمینی بود که تحت حکومت مادها اداره می شد . بر اساس متون تاریخی کردها یکی از نژادهای اصیل قوم آریا هستند که حدود ۲ هزار سال پیش از میلاد مسیح (ع ) ، به سرزمین فعلی یعنی کردستان مهاجرت کرد ه اند . کردها ایرانی تبارند و زبان و فرهنگ آنها با دیگر اقوام ایرانی عجین شده است. کردستان یکی از مناطقی می باشد که بر اساس گذشته تاریخی که داشته پر از مناطق باستانی و گردشگری می باشد. منطقه کردستان از سال ۶۱۲ قبل از میلاد تا قرن ۱۵ پس از میلاد یعنی چیزی در حدود ۲۰۰۰ سال بخشی جدا نشدنی از ایران بود. کاوشگران زیادی به همین دلیل به دنبال کاوش گنجینه های ارزشمند دفن شده در این ناحیه می باشند.
از نطر باستان شناستان عراق سرشار از فلزات با ارزش و قدیمی هست و این کشور غنی از گنح های قدیمی می باشد.

فروش فلزیاب در کردستان عراق
فروش فلزیاب در کردستان عراق

نمایندگی فلزیاب در همه استان های عراق:

خرید فروش فلزیاب اربیل

خرید فروش نمایندگی فلزیاب سلیمانیه

خرید فروش نمایندگی فلزیاب نجف

خرید فروش نمایندگی فلزیاب  کردستان عراق

خرید فروش فلزیاب ام‌القصر

فروش خرید فلزیاب بازیان

خرید فلزیاب بدره

خرید فروش فلزیاب بصره

خرید فروش نمایندگی فلزیاب بعقوبه

خرید فروش نمایندگی فلزیاب بغداد

آثار باستانی عراق :

مکان های تاریخی و باستانی عراق در سرتاسر شمال و بخش میانی و جنوب آن پراکنده است. هر یک از این آثار ها بیانگر دوره های تاریخی این کشور می باشند و به نوعی نمادی از حکومت هایی می باشند که بر عراق حکمرانی کرده اند.

شرکت راد فلزیاب با 20سال سابقه درخشان در زمینه فروش فلزیاب و طلایاب  و…برای شما عزیزان بهترین ها  شامل 10 سال خدمات پس از  فروش و  1 سال گارانتی بهمراه  اموزش جداگانه  و تست خاک برای شما با محصولات با کیفیت و بهترین خدمات را در نظر گرفته است برای خرید دستگاه های فلزیاب و مشاوره از کارشناسان ما لطفا با شماره زیر تماس بگیرید.

تلفن تماس:

09122200779

از پیج اینستاگرام ما دیدن کنید:

Faraz_felezyab@

felezyab_faraz1992@

felezyab_germany121@

talayab121@

Talayabtehran121@

کانال تلگرام :

fgm133@