پیشرفته ترین فلزیاب خریدفلزیاب  وسیله‌ای است که برای پیدا کردن اجسام فلزی مخفی یا گم شده درون زمین، دیوار یا اجسام دیگر به کار گرفته می‌شود. دستگاه فلزیاب‌ میدان مغناطیسی را در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می‌کنند . زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده و دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای  با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد و آن را آشکار و اطلاع می‌دهد.

 

پیشرفته ترین فلزیاب این دستگاه با قدرت باتری هایی که درون آن قرار داده شده کار می کند تا یک میدان مغناطیسی ایجاد کند که می تواند از زمین عبور کرده و اقلام فلزی را که زیر آن قرار گرفته اند، شناسایی کند. دستگاه های فلزیاب پیشرفته دارای بخشی هستند که دریافت کننده نامیده می شود، که طیف وسیعی از سیم های حساس هستند، که به فلزیاب اورجینال واکنش نشان می دهند. هنگامی که شیء فلزی به دستگاه واکنش نشان می دهد، دستگاه یک صوت در اسپیکر و یا هدفونی که بر روی گوش های فرد جستجوگر است تولید می کند که وجود یک شیء فلزی را به او هشدار می دهد.

دستگاه های مختلف و انواع آن ها هنوز هم در صنعت های مختلفی مانند نقل و انتقالات و صنایع ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. هم چنین این دستگاه ها توسط افراد مختلف چه برای اهداف سرگرمی و چه برای اهداف جدی و شکار گنج، سکه، طلا، جواهرات گم شده و دفن شده در پارک ها، سواحل و سایر نواحی مورد استفاده قرار می گیرند. بارها و بار ها در رابطه با فلزیاب پیشرفته و حرفه ای و خصوصیات این سیستم ها صحبت کرده ایم. میدانید که فروش طلایاب قوی باید عمق نفوذ خوبی داشته باشد و در مرحله ی بعد باید از قابلیت تفکیف برخوردار باشد یعنی آهن را از غیر آهن و طلا را تشخیص دهد فلزیاب پیشرفته و خرید طلایاب قوی امکان تنظیمات فرکانس را فراهم می سازد و قابلیت توازن و تعادل دستی دارد زیرا اگر بالانس فلزیاب پیشرفته دستی نباشد عمق نفوذ کمتر می شود.

مهم ترین چیز در قیمت فلزیاب پیشرفته و طلایاب حرفه ای عامل حذف ذرات است که حداقل باید ۶۰ درصد باشد.

یک فلزیاب پیشرفته و قدرتمند نشانگر حساسیت دارد و باید دارای سیستم PLو VLF باشد.

یا سیستم کاری PI تغییر یافته داشته باشد یعنی هم کار پی ال را انجام می دهد و هم کار وی ال اف را دارا باشد.

شاید در نظر اکثر شما دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای تر باشد .

اما دقت داشته باشید که تصویری بودن فلزیاب ربطی به قدرت عملکرد دستگاه ندارد.

بعضی از طلایاب های تصویری از قابلیت GPR استفاده می کنند.

دقت کنید که این نوع دستگاه های فلزیاب هیچ حساسیتی نسبت به طلا نشان نمی دهند و تنها به فلزات مغناطیسی مانند آهن حساسیت نشان می دهند و معمولا با آهن ربا آزمایش می شوند. فلزیاب ها دارای طیف وسیعی از ویژگی ها هستند، که هر ویژگی دارای هدفی ویژه برای به انجام رساندن وظیفه ای خاص مورد استفاده قرار می گیرد. راد فلزیاب در تلاش است که انتخاب فلزیاب را برای شما عزیزان راحت کرده و بتوانید به راحتی بر اساس نیازتان فلزیاب پیشرفته و مد نظر خودتان را تهیه کنید.سیم پیچ یا کویل بنیادی ترین و هسته اصلی یک سیستم فلزیاب است .

از بهترین و معتبرترین سازنده فلزیاب ها میتوان شرکت های :

گرت (garret) آمریکا

فیشر ( fisher)آمریکا

وایت ( white)آمریکا

ماکرو (makro)ترکیه

تکنتیک (teknetic)آمریکا

تسورو (Tesoro)آریزونا

لورنز (Lorenz) آلمان را نام برد.

در پیشرفته ترین دستگاه فلزیاب همچنین کویل هایی وجود دارند که به طور خاص برای استفاده در آب طراحی شده اند.

نحوه ی تشخیص فلزیاب پیشرفته یا گنج یاب اصل از فلزیاب بدل (فیک) بسیار آسان است .

با یک سرچ ساده در گوگل شدنی است. به این صورت که :

شما می توانید در اینترنت اسم دستگاه مورد نظر خود را به انگلیسی سرچ کنید و سایت شرکت سازنده آن را پیدا کنید .

در شرکت راد فلزیاب سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید. برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09122200779

faraz_felezyab@

felezyab_Faraz1992@

felezfaraz.co@gmail

ایمیل :felezfaraz.co@gmail.com