در نمایندگی گنج یابی ، گنج یاب به دستگاهی گفته می شود که علاوه بر شناسایی فلز قادر است با ارزش یابی ، ارزش دار بودن یا به عبارتی طلا یا غیر طلا بودن فلز را مشخص کند. دستگاه گنج یاب، یکی از انواع تجهیزات دیجیتال است که به منظور جستجو و یافتن موقعیت اشیای گرانبها، فلزات و یا اجسام قیمتی که در زیر زمین در موقعیت های مختلف دفن شده اند به کار می رود.


استفاده از این دستگاه ها برای کارشناسان اشیای عتیقه و حوزه های اکتشافات باستان شناسی، اهمیت زیادی دارد. انواع دستگاه قیمت فلزیاب ، طلایاب ، اجاره دستگاه گنج یاب و یا دستگاه هایی که برای یافتن فلزات دیگر در بازار موجود هستند را می توان جزو دستگاه های گنج یاب دسته بندی نمود.
خرید طلایاب ودستگاه گنج یاب برای بسیاری از سازمان ها یا شرکت های اکتشافی ، نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی ، صنعت خرید گنج یاب و فلزیابی نیز پیشرفت چشمگیری داشته و کمپانی های

انواع فلزیاب در تلاش اند تا با استفاده از این تکنولوژی ها ، پیشرفته ترین دستگاه درخرید وفروش گنج یاب را تولید و به مشتریان خود ارائه دهند.
اگر به دنبال این هستید تا یک کاوش با درصد موفقیت بالا داشته باشید باید از بهترین و پیشرفته ترین قیمت گنج یاب ها و فروش فلزیاب استفاده کنید.
هرچه خرید فلزیاب فرکانس پایینی داشته باشد راحت تر می تواند از اجسام سخت مانند سنگ و ساروج عبور کند و همچنین خطای کمتری نیز خواهد داشت و قابل ذکر است که هر چه فرکانس بالا باشد عمق بالاتر رفته و همچنین میزان خطا بیشتر شده و نفوذ در سنگ وساروج کاهش می یابد و اغلب سنگ های سخت را به عنوان فلز شناسایی می کنند.
انواع مختلف دستگاه گنج یاب تصویری  که برای تعیین و شناسایی فلزات و اشیای گرانبها در این زمینه به کار می روند، دارای تنوع زیاد، امکانات و قابلیت های مختلف هستند. قیمت این مدل دستگاه ها در قیمت طلایاب نیز با یکدیگر متفاوت بوده و انتخاب هر یک از آن ها با توجه به نوع کاربری و نیاز اکتشافی انجام می گیرد.

نمایندگی گنج یابی
نمایندگی گنج یابی

یک شرکت استرالیایی است که کار خود را از سال ۲۰۰۰ با ساخت انواع فلزیاب ها آغاز کرد. مدیر کل این شرکت آقای پیتر چارلزورث می باشد. شخصی که دارای لیسانس برق و الکترونیک و کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آدلاید استرالیا بوده و علاوه بر انجام امورات شرکت مدرس دانشگاه نیز می باشد. شرکت مینلب در اکثر قاره ها دارای نمایندگی می باشد ولی نمایندگی محصولات مینلب و به خصوص نمایندگی فروش طلایاب جی پی ۳۰۰۰ که مجاز باشد در سراسر دنیا بسیار کم و محدود هستند .تنها نمایندگی رسمی شرکت ماینلب در آسیا در کشور امارات متحده عربی و شهر دبی قرار دارد. همانطور که گفته شد مدت زمان زیادی است که شرکت مین لب در زمینه ساخت و مونتاژ دستگاه فلزیاب و خرید گنجیاب فعالیت دارد و در طول این سال های فعالیت موفق به ساخت محصولات بی نظیری شده است که همواره مورد توجه و استقبال افراد زیاد و اپراتور های حرفه ای بوده است که این افراد کسب موفقیت خود را در گرو استفاده از محصولات شرکت ماین لب و مراجعه به نمایندگی های این شرکت مثل نمایندگی خریدو فروش گنج یاب می بینند .

زیرا تکنولوژی خاصی که در ساخت این تولیدات بکار میرود منحصر بفرد و بی نظیر است که امکان کارکرد دقیق و کم خطا را برای این دستگاهها فراهم میکند و میتوانند بهترین و پر بازده ترین پاسخگویی را برای اپراتور داشته باشند , این عامل و سایر مزیت های این دستگاه سبب شده است تا این محصولات از سایرین متمایز شوند و به عنوان بهترین ها شناخته شوند . شرکت ماین لب در زمینه تولید دستگاههای امنیتی , صنعتی , تفریحی , تحقیقاتی و … برای شرکت ها و ارگان های بزرگ فعالیت دارد و حاصل این فعالیت تولید محصولات بی نظیری است که یکی از این محصولات دستگاه فلزیاب جی پی ۳۰۰۰ – GP 3000 می باشد که به عنوان بهترین قیمت انواع دستگاه طلایاب برای یافتن قطعات طلا در جهان امروز شناخته شده است و به همین دلیل کاوشگران زیادی به دنبال نمایندگی گنج یاب جی پی ۳۰۰۰ هستند .

اگر بخواهیم از مشخصات این سیستم ها صحبت کنیم باید بدانید که دارای ۴ عمق مختلف و متفاوت است . همچنین تعویض آنتن بسیار راحت و آسان بوده و دارای سوپر سنسور برای یافتن اشیا در عمق های بالاتر میباشد . این سیستم جدیدترین و پیشرفته ترین فلزیاب ارزان طلای شرکت مینلب است .از تکنولوژی ولتاژ دوگانه برخوردار بوده و در آن استفاده از لوپ های جدید مینلب مشاهده میشود.

کاوشگر به راحتی میتواند الگوی جستجو و حساسیت را تغییر دهد و اهداف بدون خطا را شناسایی کند از دیگر مشخصات همچنین میتوان به موارد زیر اشاره داشت:
– قابلیت یافتن هدف حتی در مکان هایی که در مجاورت سیم های فشار قوی برق قرار دارند.
– کاوش در محیط هایی با نمک بالا و سایر شرایط دشوار خاک
– دارای باطری قابل شارژ
– دارای تنظیمات اتوماتیک
– ردیابی خودکار زمین
– دارای کلید مربوط به موقعیت خاک
– جدا شدن قطعات دستگاه جهت حمل و نقل آسان
– نصب و راه اندازی سیستم در زمان بسیار کوتاه جهت کاوش
– دارای لوپ کاوشگر ضد آب
– دارای کتابچه راهنما و فیلم آموزشی

شرکت راد فلزیاب جزو  نمایندگی های فلزیاب و دفتر  فروش  فلزیاب  در تهران  است  که در زمینه فروش فلزیاب  و گنجیاب  و… در تهران  فعالیت  میکند و فعالیت  خود را در زمینه ی  تولید  و فروش انواع  دستگاه های  فلزیاب  قابل  رقابت  با سایر  شرکت ها  شروع  کرده است اگر بدنبال  یک  دفتر فروش  با سابقه  هستید  با شرکت  فلزیاب  کاوش که با 20  سال  سابقه  کار درخشان  و گارانتی و خدمات   پس از فروش و آموزش  در خدمت  شما عزیزان  است..

برای مشاوره بیشتر و رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09122200779

لطفا از پیج اینستاگرام ما دیدن کنید.

Faraz_felezyab@

Felezyab_faraz1992@

dafine121@

ایمیل :  felezfaraz.co@gmail.com