قیمت گنج یاب: بهتر است قبل از اینکه مستقیم به سراغ قیمت گنج یاب برویم در زیر به طور خلاصه در چند بند، توضیح فلزیاب را بخوانید که خواندن آن اطلاعات مفیدی به شما خواهد داد.

فلزیاب یک وسیله الکترونیکی است که وجود فلز در اطراف خود را نشان میدهد.فلزیاب ها برای پیدا کردن ناخالصی های فلزی پنهان در اشیا و یا پیدا کردن اجسام فلزی مخفی و یا گم شده زمین، دیوار و غیره بکار میرود.فلزیاب ها میدان مغناطیسی را در اطراف دیسک جستجو گر خود ایجاد میکنند.

زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد.شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده و دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خواهد شد و آنرا آشکار و اطلاع میدهد هر چقدر شدت میدان مغناطیسی تولید شده. توسط دستگاه بیشتر باشند.عمق کاوش فلز بیشتر خواهد بود.عمق کاوش توسط فلزیاب با توجه به اندازه.شکل جنس فلز تغییر کرده و کمتر وبیشتر میشود.

معمولا فلزیاب به فاصله فلز نیز اشاره میکنند. و هر چه فاصله فلز یا دستگاه نزدیک تر باشند در هدفون دستگاه صدایی با تن بالاتر ایجاد میشود و یا سوزن دستگاه فراتر میرود. اساس کار فلزیاب های صنعتی بر کار 3سیم پیچ است.

سیم پیچ انتقال دهنده و 2 سیم پیچ دریافت کننده در دو طرف انتقال دهنده.طرح و ترکیب بندی سیم پیچهای دریافت به شکلی است که فلزهای 1 میلی متری یا کوچکتر را شناسایی میکند و ترکیب بندی ان به صورتی است که مواد غذایی را از خود عبور میدهد این فراین اتوماتیک است و تداخلی با پروسه تولید ندارد.

سیم پیچ انتقال دهنده سیگنال الکترو معناطیسی با فرکانس بسیار بالا را انتقال میدهد. معمولا سیم پیچ دریافت کننده هیچ سیگنالی را نمیخواند. وقتی یک ذره فلز وارد محدوده یابنده میشود.ذرات باعث ایجاد یک سیگنا ضعیف مثبت در اولین سیم پیچ دریافت کننده و یک سیگنال ضعیف منفی در دومین دریافت کننده میشود. این سیگنال تقویت کننده هستند. و امکان شناخت وجود فلز را باعث شده و یک سیگنال خروجی می فرستد. این سیگنال خروجی شروع فرایند توقف نوار مقاله است.

در صنایع وقتی از فلزیاب صنعتی استفاده میکنیم. که میزان آلودگی کمتر از 2 درصد میباشد. در غیر این صورت مقاری زیاد مواد مفید و خوب از دست خواهد رفت.

فلزیاب ها انواع و کاربردهای مختلفی دارند. از فلز یاب های صنعتی در صنعت های مختلف مثل فرش ماشینی صنایع بستهبندی چوب بری و کارخانه ها استفاده میشود. این دستگاه در حال حاضر بخش جدایی ناپذیر و ضروری از هر فرایند صنعتی هستند.شرکت های تولید نان گوشت ماهی.صنعت نساجی لبنیات تنقلات و شیرینی سازی و یا دارویی همه نیاز دارند. تا محصولات ایمن و عاری از هرگونه آلودگی فلز داشته باشند.

در صنایع غذا سازی در پروسه تولید یک مشکل عمده مسئله ایمنی غذا و عدم وجود خرده فلزات در بسته بندی مواد است. به همین دلیل از فلز یاب ها در خط تولید این کارخانجات استفاده فراوانی میشود.

و در حال حاضر در تولید پوشاک و یا صنعت پوشاک گیاهی بعد از دوخت کامل لباس و قبل از اینکه لباس ها بسته بندی شوند برای بررسی اینکه آیا هر گونه آلودگی سوزن فلز سوزن شکسته و غیره در لباس وجود ندارد. یعنی به دلیل نیاز به ایمنی بیشتر از فلزیاب استفاده میشود.

بعد از گفته های بالا ، باید بگوییم که نوعی از سیستم های فلزیاب وجود دارند که با تفکیک فلزات با ارزش از فلزات بی ارزش و تشخیص طلا ، کاوشگران را به هدف خود برسانند که این نوع از سیستم ها را گنج یاب میگویند.

متاسفانه در ایران به علت آشفته بودن بازار خرید و فروش دستگاه های گنج یابی ، قیمت گنج یاب و سیستم های فلزیاب با نوسانات زیادی روبه رو بوده و قیمت دقیقی برای آن مشخص نیست .

این روزها کسب و کار فروش فلزیاب ها پر از کلاه برداری و دوز و کلک شده است و کسانی اسم خود را فروشنده گذاشته اند که هیچ اطلاعات مفیدی از سیستم های گنج یابی ندارند.

متاسفانه چون قیمت گنج یاب به طور دقیق مشخص نبوده و هر شخصی برای خود شروع به تبلیغ می کند، با فروش دستگاه بدون داشتن جا و مکان مشخص و شرکت ثبت شده مبالغ کلانی به جیب می زند.

توجه داشته باشید که اگر از شخص خرید گنج یاب را انجام دهید عواقب بدی خواهد داشت .

کسانی که از دستگاه های فلزیاب استفاده می کنند می دانند که ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد. به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول مورد نظر اقدام نمود.

 به غیر از توجه به قیمت گنج یاب باید دقت داشته باشید افرادی که در دست شروع به فروش دستگاه های گنج یاب میکنند ، اگر دستگاهی که خریداری کردید اصل یا اورجینال نباشد، به علت نداشتن جا و مکان ثابت نمیتوانید به هیچ عنوان از این فرد شکایتی داشته باشید.

اینگونه افراد معمولا بعد از فروش چند دستگاه سایت یا کانال خود را مسدود کرده و همچنین شماره خود را مسدود می کنند و روز از نو و روزی از نو با یک اسم و شماره و کانال جدید شروع به تبلیغ می کنند .

 در صورت خرید از شخص به هیچ عنوان از خدمات پس از فروش خبری نخواهد بود زیرا نه شرکتی در کار است و در صورت نبودن خدمات پس از فروش دستتان به جایی بند نخواهد بود و همچنین گارانتی دستگاه هم بی فایده خواهد بود .

مسئله اصلی قیمت گنج یاب است که هر دستگاهی که از هر شرکت خارجی خریداری شود اگر توسط شخصی باشد همان قیمت سایت اصلی شرکت سازنده خواهد بود در حالی که اگر این خرید توسط شرکت به صورت عمده انجام شود قیمت حداقل 20% الی 40% کمتر از قیمت درج شده در سایت می باشد و همچنین شرکت فروشنده در ایران نیز تخفیف پایینتری به خریدار خواهد داد زیرا در زمان خرید درصدی کسر شده پس منطقی است که به خاطر رقابت شرکت فروشنده پایین ترین قیمت را دشته باشد .

راد فلزیاب
راد فلزیاب

 از فروشنده حتما فاکتور خرید از شرکت اصلی فروشنده را بگیرید و همچنین فاکتور شرکتی که در ایران این دستگاه را به شما می فروشد و حتما در فاکتور قید شود که این دستگاه ساخت فلان شرکت و به عنوان اصل و اورجینال فروخته می شود و حتما حتما مهر شرکت در زیر فاکتور داشته باشد که اگر دستگاه غیر اورجینال بود به راحتی می توانید از طریق شکایت از شرکت فروشنده پول خود را پس بگیرید و در مورد قانونی نبودن دستگاه نگران نباشید اگر شرکت فروشنده در ایران ثبت شده باشد می توانید فاکتور را به عنوان معدن یاب تهیه کنید .

 پس مواظب اشخاص حیله گر فروشنده فلزیاب باشید که دستگاه را به بالاتر از قیمت اصلی به شما فروخته و ادعا می کنند که شرکت سازنده مثلا $2000 دلار قیمت زده و ماهم 3 درصد سود میکنیم .

در حالی که این دستگاه را اگر از شرکت ثبت شده و معتبر خریداری کنید قیمت حداقل 3 الی 44 میلیون در یک دستگاه 11 میلیونی پایین تر خواهد بود و برای مطمئن شدن از اصل و بدل بودن دستگاه روش های زیادی وجود دارد که می توانید موقع خرید استعلام کنید و به یاد داشته باشید که در ایران تعداد انگشت شماری شرکت معتبر فروشنده فلزیاب وجود دارد در حالی که به جرات می توان گفت صدها فروشنده در این عرصهه فعالیت می کنند و هر ماه با یک اسم و سایت مختلف .

بررسی ویژگی های هر محصول به مشتری کمک می کند تا بتواند آگاهی کاملی در زمینه مشخصات آن فلزیاب و قیمت گنج یاب به دست آورده و بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشد.

بالا بودن قیمت گنج یاب دلیل بر بالا بودن کارایی و عمق نفوذ آن نیست.دستگاه هایی وجود دارد که در اطلاعاتشان نوشته شده عمق نفوذ 40 متر !!!اما در عمل حداکثر 1.5 متر کارایی دارد!!!

خریدار هم که فکر میکند هرچه قیمت بالاتر باشد دستگاه بهتر است بدون تست و اطمینان از کارایی آن  اقدام به خرید میکند و بعد از چند سال متوجه عدم کارایی و عملکرد دستگاه میشود! لذا افسوس زمان و هزینه از دست رفته را می خورد!

توجه داشته باشید در قیمت گذاری دستگاه ها ملاک تنها عمق نفوذ نمیباشد بلکه میزان خطا و کیفیت حذف ذرات هم عوامل مهمی در قیمت گذاری هشتند.

به عنوان مثال دستگاه x با عمق زنی 6.5 متر و خطای 40% و حذف ذرات 50%  قیمتی در حدود 90.000.000 ریال و دستگاه y با عمق زنی 6 متر  و خطای 20% و حذف ذرات 90 % قیمتی در حدود 270.000.000 ریال دارد پس در انتخاب خود دقت کنید. قابل ذکر است که هرچه عمق زنی دستگاه بیشتر باشد فلزات ریز را در عمق 1 الی 2 متری بهتر شناسایی می کند.

از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول مورد نظر اقدام نمود.

یکی از مهم ترین و اساسی ترین نکات در خرید دستگاه بعد از قیمت گنج یاب این است که برای خرید این محصولات نباید زیاد به مارک و برند توجه نمود و بیشتر به کیفیت و امکانات دستگاه توجه کنید.

تنوع آب و هوایی و خاک مورد استفاده در نقاط مختلف جغرافیایی باعث شده است تا شاهد تنوع مدل های مختلف این محصولات باشیم.

این تنوع محصولات از یک طرف می تواند به عنوان یک ویژگی مثبت و خوب در نظر گرفته شده و باعث شود تا افراد، انتخاب های بیشتری داشته باشند.

اما همین انتخاب های بیشتر در برخی از موارد ممکن است باعث ایجاد دغدغه هایی برای افراد در انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع فلزیاب از میان دستگاه های موجود در بازار شود.

علاوه بر این بسیاری از شرکت های داخلی با توجه به عدم رعایت حقوق کپی در ایران، نمونه های ساخت داخل فلزیاب را با عنوان برند های معتبر و مطرح جهانی به فروش می رسانند که همین امر باعث شده است تا اعتماد به مدل های مختلف طلایاب در ایران پایین بیاید.

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779_09120441541