طلایاب

درتعریف طلایاب تصویری ارزان دستگاه طلایاب در مدت زمانی کمی که اختراع شده اند استفاده های بسیار زیادی دارند به گونه ای که درصنعت گنج یابی محبوبیت خاصی پیدا کرده اند. این سیستم ها دارای انواع مختلفی همچون سیستم شعاع زین یا ردیاب، سیستم نقطه زن، سیستم تصویری و سیستم فرکانسی می باشند که هرکدام دارای ویژگی های خاص خود می باشند.

 

دستگاه طلایاب به وسیله ای گفته میشود که قادر به تشخیص فلزات باارزش و گرانبها ی طلا در اعماق مختلف زمین را دارد . دستگاه طلایاب ارزان 50 سال است که اختراع شده است وسیله ای است که تقاضا زیاد دارد و مورد استفاده همگان است و از جمله کاربردهای زیادی د ارد .دستگاه های طلایاب یکی از زیر شاخه های دستگاه فلزیاب می باشند که بر خلاف دستگاه های انواع فلزیاب قادر به تشخیص تفکیک فلزات را دارند وبرای طلا ساخته شده داند .

مهم ترین ویژگی های دستگاه طلایاب ارزان :

یک دستگاه فروش فلزیاب قوی باید عمق نفوذ خوبی داشته باشد مثلا ۴ متر
۲-یک خرید فلزیاب قدرتمند یا دستگاه طلایاب دستگاه طلایاب تصویری ارزان باید قابلیت تفکیف داشته باشد یعنی آهن را از غیر آهن و طلا را تشخیص دهد
۳- دستگاه فلزیاب و طلایاب حرفه ای  قوی امکان تنظیمات فرکانس را فراهم می سازد
۴- قیمت فلزیاب حرفه ای قابلیت توازن و تعادل دستی دارد زیرا اگر بالانس دستگاه فلزیاب دستی نباشد عمق نفوذ کمتر می شود.
۵- مهم ترین چیز در قیمت  خرید طلایاب  و عامل حذف ذرات است که حداقل باید ۶۰ درصد باشد.
۶- یک فلزیاب قدرتمند نشانگر حساسیت دارد
۷- دقت کنید که یک دستگاه فلزیاب حرفه ای دارای سیستم PLو VLF باید باشد.
یا سیستم کاری PI تغییر یافته داشته باشد یعنی هم کار پی ال را انجام می دهد و هم کار وی ال اف را دارا باشد.
۸- شاید در نظر اکثر شما دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای تر و باشد اما دقت داشته باشید که تصویری بودن فلزیاب ربطی به قدرت عملکرد دستگاه ندارد.
۹- بعضی از طلایاب ارزان حرفه ای تصویری از قابلیت GPR استفاده می کنند. دقت کنید که این نوع دستگاه های فلزیاب هیچ حساسیتی نسبت به طلا نشان نمی دهند

طلایاب تصویری ارزان
طلایاب تصویری ارزان

دستگاه طلایاب تصویری :

دستگاه طلایاب تصویری ارزان: بهترین فلزیاب ارزان تصویری و طلا یاب را از ما بخواهید.در بخش قبلی توضیح دادیم که تبلیغاتی که مدعی هستند دستگاه انها از راه دور می تواند نسبت به جستجوی فلزات اقدام نماید عملا تبلیغاتی کذب و دروغین می باشند.این مورد را به شدت می توان تکذیب نمود. همانطور که اشاره کردیم نحوه

این نوع دستگاه های گنج یاب بر اساس ایجاد خاصیت مغناطیسی است که در جلوی دستگاه طلایاب تصویری ارزان ایجاد شده و حتما باید برای شناسایی مناطق مختلف جلوی دستگاه را به نقطه مورد نظر نزدیک کنیم تا اگر فلزی در زیر خاک است در حوزه مغناطیسی فوق قرار گرفته و بتواند دستگاه طلایاب به ما الارم دهد.برخی در تبلیغات خود پا را فراتر نهاده و عنوان می کنند که طلایاب تصویری با قدرت تشخیص از راه دور. ابتدا بهتر است شما نحوه عملکرد دستگاه ها را بدانید تا در مورد تبلیغاتی که می شود بتوانید با علم بیشتری به اظهار نظر و شاید خرید نهایی اقدام نمایید.

فاکتورهای مهم دستگاه طلایاب تصویری ارزان

۱-دستگاه و مدار الکترونیک ان وابسته است.

۲-اندازه فلز مدفون شده چقدر می باشد .این فلز می تواند جز فلزات با رازش همچون طلا باشد و یا چیزی غیر از آن. قطعا هر چقدر اندازه ان بزرگتر باشد راحت تر می توان انرا کشف کرد.

۳-جنس فلز چیست ؟ بله حساسیت دستگاه طلایاب تصویری ارزان به فلزات مختلف متفاوت است. قطعا قدرت تشخیص فلزات اهنی با فلزات غیر اهنی برای یک دستگاه فرق می کند و هر کدام را می توانددر عمق خاصی از سطح زمین شناسایی نماید.در واقع هر چقدر این خاصیت تشخیص جنس فلز بیشتر باشد به نوعی از ان دستگاه می توان به عنوان یک طلایاب یاد کرد و اگر حالت تصویری هم داشته باشد که می شود همان طلایاب تصویری .

۴- بسیار مهم است که شکل و اندازه فلز مدفون شده به چه صورت باشدو این می تواند در اندازه گیری نهایی ما بسیار تاثیر گذار باشد.

۵-حتی جنس زمین و خاکی یکه قرار است در انجا کاوش صورت پذیرد نیز می تواند تاثیر گذار باشد.

در شرکت راد فلزیاب سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئین و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

09122200779

Faraz_felezyab@

Felezyab_faraz1992@