بهترین فلزیاب تصویری: دیگر دوران فلزیاب و گنج یاب های دستی که اپراتورها برای راه اندازی آن مجبور بودند زمان زیادی صرف کنند و همین موضوع باعث بالا رفتن خطا در نقطه زنی می شد به سر آمده است.

بهترین فلزیاب تصویری به چه نوع سیستمی گفته می شود و با آوردن نام فلزیاب تصویری کاربران و خریداران فلزیاب چه فکری می کنند؟

و از دستگاه فلزیاب ، طلایاب یا گنج یاب در ذهن خود چه تصویری از یک دستگاه فلزیاب تجسم می کنند.؟

بیشتر افرادی که تا کنون دستگاه فلزیاب ندیده اند و یا با آن کار نکرده اند گمان می کنند که این دستگاه، دستگاهی است که آن را روی زمین قرار می دهندو بعد از روشن کردن دستگاه فلزیاب به شما یک تصویر از هدف نمایش می دهد که این تصویر نمایشگر شکل، حجم، ابعاد و وزن هدف به صورت واقعی است.

ولی باید اطلاع داشته باشید که چنین سیستمی تا کنون ساخته نشده است و سیستم فلزیاب که خود هدف را عینا نشان دهد وجود خارجی ندارد.

دلیل این مورد هم این است که برای به دست آورن شکل واقعی هدف، دستگاه فلزیاب باید دور هدف بچرخد و ما با دستگاه فلزیاب نمی توانییم  دور هدف بچرخیم و تنها می توانیم از یک بعد سیگنال ارسال کنیم و اطلاعات دریافتی را با پردازشگر مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

برای مثال  دستگاه MRI را در نظر بگیرید که دور بیمار می چرخد و یک اسکن کلی از همه ابعاد به پزشک بیمار می دهد. اما در دستگاه های فلزیاب تصویری چون ارسال سیگنال از طریق سنسورها از طرف بالای خاک به سمت پایین ارسال می شود.

new gif
new gif

ما می توانیم تنها به یک بعد از تصویر هدف دسترسی داشته باشیم که در حیطه فلزیابی به سنسورهای ۳ بعدی معروف شده اند.

در واقع واقعیت امر این است که در یک تصویری فلزیاب با قدرت بالای تفکیکی تنها می توان مشخص کرد که آیا فلز در زیر خاک جز گروه فلزاتی که دارای خاصیت مغناطیس شوندگی  مانند فولاد و چدن  و آهن میباشد یا دسته دوم فلزاتی که قابلیت مغناطیس شوندگی ندارند.

از این دسته می توان به سرب و قلع و مس و طلا و برنز و برنج و حتی آلومینیوم اشاره کرد. البته باید به این نکته اشاره کرد که طلا یاب دستگاهیی جدا از فلز یاب نیست .

بلکه نوعی از فلزیاب است که می تواند با دقت بالایی در مورد این فلز با ارزش عمل نماید و از این رو شاید اسم آن را طلایاب تصویری گذاشته اند.

این میزان تشخیص نیز دارای تلرانس ۲۰% می باشد و با ضریب دقت ۸۰% انجام می گردد. در دستگاه های پیشرفته ان هم حتی نمی توان تشخیص داد فلزی که پیدا کرده طلا است و یا نقره و یا مفرغ و فقط نوع مغناطیس شوندگی و یا غیر مغناطیس شوندگی ان قابل تشخیص است.

برای گرفتن یک اسکن خوب باید اینگونه عمل کنید همیشه سعی کنید حالت اسکن از شمال به جنوب باشد یعنی به اصطلاح اساتید فلزیاب پشت به شمال باشد و زمین اسکن نشده در طرف سمت چپ خود باشد.

زمانی که اسکن اول را تمام کردید اسکن دوم را نیز همانند اسکن اول بگیرید بدین معنی که اگر محل اسکن شما جایی به طول ۴متر و عرض۳ متر است دوباره همان مستطیل اسکن شده اولی را دوباره اسکن کنید البته این زمانی است که جسمی در تصویر شما بیفتد حال تصویر اول را با تصویر دوم مقایسه کنید،

اگر کاملا شبیه هم بودند بدانید احتمال زیاد فلزی در زیر خاک است برای مطمئن شدن از کار خود میتوانید محل اسکن را کوچک کنید یعنی محل اسکن را ۲متر در ۱متر بگیرید که اگر واقعا جسمی باشد باید ایندفعه جسم تصویر بزرگ باشد البته راههای دیگر و زیادی برای فهمیدن اینکه جسمی در زیر خاک است یا نه وجود دارد که توضیح کامل آن در اینجا نمیگنجد.

اما بهترین فلزیاب تصویری کدام مدل است؟

مدل هایی از فلزیاب که مجهز به سنسورهای GPR یا مگنومتر پیشرفته هستند و می توانند در موقعیت های مختلف خود را با زمین بالانس کنند و سرعت پردازش زیادی داشته باشند جزو بهترین فلزیاب تصویری می باشند.

هرچقدر که سیستم فلزیاب تصویری مورد نظر شما دارای سنسور و پردازنده قویتر و دقیقتر باشد از نظر کیفیت بهتر از بقیه هستند. این روزها در بازار فروش فلزیاب دیده شده است که سنسورها به شکل تکی نیز فروخته می شوند.

به دلیل آشوب در بازار فلزیاب افراد کلاهبردار و سودجو در بازار فلزیاب و فضای مجازی به دنبال فروش فلزیاب جعلی هستند و این سنسورها را خریداری کرده و با یک درایور دست ساز با عنوان بهترین فلزیاب تصویری یا دستگاه های حرفه ای  به فروش می رسانند که باید گفت خرید این نوع دستگاه های فلزیاب تقلبی برای کاوش کاملا  کار اشتباهی می باشد.

برای خرید فلزیاب تصویری باید دقت و مطالعه ی زیادی داشته باشید.

 

exirbanner
exirbanner

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی،ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779