امروزه دربازارها اجاره دستگاه گنجیاب باب شده است به همین علت سوالات زیادی برای مردم پیش می آید که آیا اجاره دستگاه  گنجیاب کار درست و منطقی است یا خیر؟

قبل از هرچیزی در این مقاله میخواهیم توضیح مختصری درمورد دستگاه گنجیاب بدیم و شما کاربران گرامی را اشناکنیم .

 

گنجیاب :

گنج یاب به دستگاهی گفته می شود که علاوه بر شناسایی فلز قادر است با ارزش یابی ، ارزش دار بودن یا به عبارتی طلا یا غیر طلا بودن فلز را مشخص کند.دستگاه گنجیاب یکی از تجهیزات دیجیتال است که برای جستجو و پیداکردن اشیای گرانقیمت ،و یا اجسام قیمتی در زیر زمین درموقعیت های مختلف دفن شده اند .

استفاده از دستگاه گنجیاب تصویری برای کارشناسان عتیقه و کشفیات با ستان شناسی اهمیت زیادی دارد. دستگاه هایی مانند فلزیاب ، طلایاب ، و… که براب کشف فلزات در بازار موجود هستند را جزء دستگاه های گنجیاب هستند .

امروزه با پیشرفت علم و صنعت تکنولوژی ،صنعت خرید گنجیاب و فلزیاب پیشرفت خوبی داشته و شرکت های فلزیاب تلاش میکنند که پیشرفته ترین دستگاه هارا به  مردم ارائه دهند .

اجاره دستگاه گنجیاب
اجاره دستگاه گنجیاب

اجاره دستگاه گنجیاب :

کارکردن با فروش دستگاه فلزیاب مانند رانندگی است یعنی شما به عنوان فردی مبتدی نمی توانید روز اول رانندگی کنید قطعا زمان میبرد تاشما رانندگی را خوب اموخته باشید به همین خاطر برای کارکردن با دستگاه فلزیاب و گنجیاب و طلایاب ارزان زمان لازم است تا شما به اپراتور حرفه ای تبد یل شوید .

در دوره زمانی که شما در حال یادگیری هستید اگر دستگاه را اجاره کرده باشید باید چندبرابر پرداخت کنید تا دستگاه را نگه دارید تا به نتیجه ی مطلوب برسید اما اگر دستگاه را خریداری کرده باشید لازم نیست هزینه هنگفتی پرداخت کنید.

زمان خرید مبلغی را واریز میکنید و دستگاه به شما تعلق دارد و نکته دیگه که در اجاره دستگاه قیمت گنجیاب قابل توجه و ذکر است اینکه مشخص نیست که قبل از شما چه کسانی دستگاه را در اختیار داشته  و به چه گونه ای از آن استفاده کرده است ممکن است فرسوده یا خراب شده باشد تا به دست شما برسد نتیجه برعکس به شما میدهد اما در خرید دستگاه  فلزیاب ها به هیچ عنوان این معایب ها وجود ندارد.

اگردرخرید طلایاب همراه با اپراتور باشد شما به اضافه اجاره دستگاه قیمت طلایاب و گنجیاب و فلزیاب باید هزینه اپراتور هم پرداخت کنید تا زمین مورد نظر شمارا بررسی کند که نهایتا 2ساعت طول میکشد  اما اغلب هر دستگاه  خطاهای خودرا دارد به عنوان مثال هنگام بررسی دستگاه فلز یاب مکانی را نشان می دهد اما امکان دارد اپراتور به شما اطلاع ندهد یا اگر هم اطلاع دهد تفره برود که می خواهد با دستگاه دیگری امتحان کند.

همانطور که گفتیم هر دستگاهی خطای خودرا دارد پس اگر اپراتور نقطه ای را مشحص کند و شما شروع به کندن محل مورد نظر کنید اگر چیزی پیدا  نکنید نمیتوانید مبلغی که صرف اپراتور کرده اید را پس بگیرید .

افرادی که برای جلب توجه و رضایت مشتری در زمان اجاره نمایندگی گنجیابی و طلایاب و فلزیاب میگویند که ما هزینه

اجاره دستگاه گنجیاب را دریافت میکنیم و اگر چیزی نبود مبلغ گرفته شده را پس میدهیم و اگر جنسی بود باهم شریک میشویم اما در حقیقت اگر چیزی نبود اپراتور هزینه را پس نمیدهد  این ودر هر صورت هزینه اجاره ودستگاه طلایاب را تمام و کمال دریافت می کنند و جای شک و شبه ای باقی نمی گذارند.

در شرکت  راد فلزیاب سعی شده است بهترین  دستگاه‌های  موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب  و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

 برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

09122200779

کاربران گرامی لطفا صفحه اینستاگرام مارا دنبال کنید.

Faraz_felezyab@

Felezyab_faraz1992@

talayab121@

ایمیل :felezfaraz.co@gmail.com